Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-10-05 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-10-06  

|<<

   

 >>|

2009-10-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-10-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-10-05

Dz.U. nr: 2340

Olsztyn: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy

>

Olsztyn: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE

Numer ogłoszenia: 344384 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWE, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy usług:

A. Ubezpieczenie budynków oraz środków trwałych od ognia i innych zdarzeń losowych.

B. Ubezpieczenie wyposażenia, środków obrotowych oraz gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku.

C. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia.

D. Kompleksowe ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.

E. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakładów Opieki Zdrowotnej.

F. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakładów Opieki Zdrowotnej.

G. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

H. Ubezpieczenie pojazdów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

    2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

    - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ).

    - zezwolenie lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem tj. świadczenia usług w zakresie ubezpieczeń (mienia, osób) wydane przez uprawniony organ państwowy

    B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

    - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ( wysokość składki rocznej - każda nie mniejsza 100 tyś. zł. ), dat wykonania oraz odbiorców usług (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 2 zrealizowanych usług o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia (ubezpieczenie osób i mienia Placówek Służby Zdrowia) oraz załączenie minimum 2 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców.

    C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

    - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ

    Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Warunki ubezpieczenia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww lub złożyć w Sekretariacie Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 344384 z dnia 2009-10-02

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-10-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.