Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-09-25 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-09-28  

|<<

   

 >>|

2009-09-25  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-09-24  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-09-25

Dz.U. nr: 2334

Zakopane: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Zakopane: Objęcie ochroną ubezpieczeniową Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem

Numer ogłoszenia: 163391 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem , ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Objęcie ochroną ubezpieczeniową Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na zapewnieniu ochrony ubezpieczeniowej Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ul. Kamieniec 10 w zakresie: 1) Ubezpieczenie obowiazkowe odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy udzielajacego świadczeń opieki zdrowotnej, 2) Ubezpieczenie dobrowolne odpowiedzialności cywilnej zakładu opieki zdrowotnej, 3) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością Szpitala Powiatowego oraz posiadaniem i użytkowaniem mienia, 4) Ubezpieczenia komunikacyjnego (OC, NNW, AC, Assistance, ZK). 5) Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 6) Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku oraz wandalizamu, 7) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, 8) Ubezpieczenie szyb od stłuczeń, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz postanowininiami przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.41.10-0, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.65.00-5, 66.51.93.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, 2) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.2) SIWZ, 3) Składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego zezwolenia Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniwej odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.3) SIWZ. - na zasadzie spełnia / nie spełnia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) Składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia odpowiadającego wymaganiom określonym w punkcie 9.1.1) SIWZ, - na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik numer 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów - oświadczenie osoby/osób uprawnionych, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem 34-500, ul. Kamieniec 10 - Sekretariat Dyrektora Szpitala osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres podany powyżej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 163391 z dnia 2009-09-24

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-09-25 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.