Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2009-09-21 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2009-09-22  

|<<

   

 >>|

2009-09-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2009-09-18  

|<<

     

 

Data publikacji: 2009-09-21

Dz.U. nr: 2330

Gorzów Wielkopolski: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim

>

Gorzów Wielkopolski: grupowe ubezpieczenie pracowników Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. oraz członków ich rodzin.

Numer ogłoszenia: 323040 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, faks 0-95 7256 450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: grupowe ubezpieczenie pracowników Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. oraz członków ich rodzin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: grupowe ubezpieczenie pracowników Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. oraz członków ich rodzin. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.10.00-5, 66.51.21.00-3, 66.51.22.10-7, 66.51.22.20-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Pzp tj.:

    1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalnosci ubezpieczeniowej na terenie Polski.

    -Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania określonej w zamówieniu działalności gospodarczej.

    1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

    -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 4 do specyfikacji lub dołączy do oświadczenia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

    1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

    -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia.

    -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 4 do specyfikacji.

    1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie

    art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

    -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US, ZUS oraz treści oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.

    -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, a także złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wg. wzoru załącznik nr 3 do specyfikacji.

    2. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców , którzy:

    2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne opisanych w art. 22

    ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych.

    2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp.

    3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w artykule 89 ustawy Pzp.

    4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

    1.1 wypełniony formularz ofertowy z załącznikami, z wykorzystaniem wzoru załączonego do specyfikacji - Załącznik Nr 2 do specyfikacji;

    1.2 oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1-2 ustawy Pzp.

    -Załącznik Nr 3 do specyfikacji;

    1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy.

    -Załącznik Nr 4 do specyfikacji;

    1.4 wzór umowy, zaakceptowany ( parafowany) przez Wykonawcę - Załącznik Nr 5 do specyfikacji;

    2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:

    2.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

    2.2 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych,

    2.3 - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalnosci ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalnosci ubezpieczeniowej ( Dz.U. Nr 124, poz. 1151, ze zm.).

    2.4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    2.5 - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Śmierć ubezpieczonego - 9
  • 3 - Trwały uszczerbek na zdrowiu w wyniku NW, za 1% uszczerbku - 12
  • 4 - Śmierć małżonka - 6
  • 5 - Śmierc dziecka - 3
  • 6 - Śmierć rodziców i teściów (macochy, ojczyma) - 12
  • 7 - Urodzenie dziecka - 6
  • 8 - Pobyt w szpitalu, za każdy dzień pobytu w wyniku choroby od 1 do 14 dnia - 12

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10., 66-400 Gorzów Wlkp. Oddział Gospodarczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10.

66-400 Gorzów Wlkp. pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 323040 z dnia 2009-09-18

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2009-09-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.