Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2008-05-07 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2008-05-08  

|<<

   

 >>|

2008-05-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2008-05-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2008-05-07

Dz.U. nr: 1985

Lublin: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie

Lublin: Usługa Ubezpieczenia OC i mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie

Numer ogłoszenia: 94045 - 2008; data zamieszczenia: 06.05.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328932, fax 081 5325318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Ubezpieczenia OC i mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi:

1.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia oraz prowadzonej działalności

2.Ubezpieczenie od wszystkich ryzyk - all risks

3.Ubezpieczenie elektroniki od szkód materialnych - all risks

4.Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń - all risks,

5.Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym - cargo

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w postaci wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.

    Uwaga - za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna usługę ubezpieczenia OC i mienia o wartości zamówienia min. 100.000,00 PLN

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

    2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w pkt.1 na podstawie żądanych w pkt VII dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia.

    3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców zgodnie z art 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

    5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia Każdy z wykonawców musi spełniać warunek o którym mowa w ust. 1 pkt 1, pkt 3 i pkt 4, warunek o którym mowa w ust.1 pkt 2 wykonawcy mogą spełniać wspólnie.

    6. W sytuacji, o której mowa w ust. 3 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

    7. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg niżej wymienionych zasad.

    W przypadku gdy więcej niż 5 Wykonawców spełni warunki zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu Wykonawcy , wobec którego zostanie zastosowana dodatkowa kwalifikacja , punktów odnoszących się do doświadczenia Wykonawcy , w ten sposób, że Wykonawca otrzyma po 1 pkt. za każdą dodatkowo wykazaną (ponad 1 wymaganą) usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.. W przypadku, gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 otrzymają tę samą liczbę punktów , Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi usługi zrealizowane w wymaganym okresie o większej wartości łącznej.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów:

    1) Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    2) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

    3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

    4) wykazu (minimum 1) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z warunkiem opisanym w pkt. IX ust. 2.

    2. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

    4. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie wezwać wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

    5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

    6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w pkt. 5) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    7. Zasady składania dokumentacji przez podmioty występujące wspólnie:

    Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, ze taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania::

    - Wykonawcy są zobowiązani ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych:

    - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania

    - dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy..

    - każdy Wykonawca, w tym Wykonawca - Pełnomocnik, ma obowiązek przedłożyć indywidualne oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, a także dokument wymieniony w ust. 1 pkt. 3

    Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania.

    Wzór wniosku wraz z instrukcją jego wypełnienia Wykonawcy mogą uzyskać bezpłatnie od Zamawiającego w jego siedzibie (pokój 118) lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: www.rckik.lublin.pl

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, pokój nr 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. I Armii Wojska Polskiego 8, 20-078 Lublin, Sekretariat pokój 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 94045 z dnia 2008/05/06

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2008-05-07 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.