Artykuł: <<< 2023-03-15 >>> Data publikacji: 2023-03-15 Dz.U. nr: 5699 Filozofia trzech ról w sprzedaży Relacyjny - emocjonalny - komponent transakcji jest istotny. Ale jeszcze ważniejsze jest to, aby klienci rozumieli, że to ty odgrywasz zasadniczą rolę w poprawie jakości ich życia lub pracy. Im więcej zadasz im właściwych pytań, pozwalających odkryć ich prawdziwe problemy i potrzeby, im więcej udzielisz im rad, pozwalających rozwiązać problemy i osiągnąć cele, tym cenniejszym będziesz dla nich partnerem.
- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej Jedną z podstaw sukcesu w sprzedaży jest pozytywne odróżnienie się od swojej... Całość liczy znaków: 4913 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |