Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-10-05 >>>

 

Grupa PZU

 

Nawigacja

2020-10-06  

|<<

   

 >>|

2020-10-05  

<<<

>>>

 >>|

2020-10-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-10-05

Dz.U. nr: 5087

Rozszerzamy pakiet usług dla klientów flotowych

(PZU)

Jesienią wiele dzieje się w ofercie Pionu Klienta Korporacyjnego PZU. W obszarze flot i leasingów rozszerzamy listę naszych usług dla ubezpieczonych. Dzięki temu, będąc z nami, klient otrzymuje nie tylko ubezpieczenie, ale również nasze unikalne know-how i szereg rozwiązań prewencyjnych, które służą poprawie jego bezpieczeństwa.

- Konrad Owsiński, dyrektor ds. underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU

 

W naszej ofercie dla klientów flotowych dostępne są narzędzia, które systematycznie i konsekwentnie wprowadzaliśmy przez ostatnie lata. To przede wszystkim pomoc w zarządzaniu flotą i ryzykiem. To również programy prewencyjne, poprzez które wpływamy na poprawę umiejętności prowadzenia pojazdów i poszerzenie wiedzy o bezpieczeństwie u kierowców flotowych (PZU Bezpieczna Flota) oraz pomagamy w obniżaniu liczby i wartości szkód we flotach (Audax). Ponadto nasza oferta to także bieżąca współpraca klienta z Zespołem Zarządzania Ryzykiem we Flotach, przy wykorzystaniu raportów szkodowych i rekomendacji dalszych działań, które poprawią poziom bezpieczeństwa. O wszystkich tych narzędziach pisaliśmy na łamach Dziennika Ubezpieczeniowego na początku roku: PZU - kompleksowe rozwiązania dla flot.

Teraz rozszerzamy listę o trzy nowe usługi.

PZU Auto Ochrona Prawna

To usługa, którą PZU do tej pory oferowało wyłącznie klientom indywidualnym. Teraz klienci korporacyjni również mogą z niej skorzystać. Usługa polega na zapewnieniu ubezpieczonemu dostępu do usług prawnych w sprawach związanych z pojazdem. Mogą to być sprawy drobne, jak zakup czy sprzedaż pojazdu, lub bardziej skomplikowane: związane z kolizjami czy wypadkami, pokryciem kosztów ochrony prawnej, w tym kosztów sporządzenia opinii prawnej, kosztów sądowych czy kosztów wynagrodzenia adwokata lub radcy prawnego. Mam tu na myśli przede wszystkim dochodzenie roszczeń odszkodowawczych.

I znów roszczenia te możemy podzielić na drobniejsze - chociażby jak uzyskanie odszkodowania po uszkodzeniu pojazdu na dziurowej drodze - oraz na te bardziej poważne, zahaczające już o prawo karne, kiedy w grę wchodzą groźne wypadki na drodze. Oskarżenie kierowcy o spowodowanie karambolu z pewnością jest sprawą, w której trudno obejść się bez pomocy prawnej. Wsparcie w tego typu sytuacjach chcemy właśnie zapewnić klientom korporacyjnym, którzy zresztą niejednokrotnie taką potrzebę nam sygnalizowali. Jestem przekonany, że nasze ubezpieczenie jest świetną propozycją dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie posiadają własnych departamentów prawnych czy współpracujących kancelarii. A także szerzej, dla wszystkich kierowców, pracujących również w dużych firmach, bo PZU Auto Ochrona Prawna to przecież ochrona dla kierowcy na terenie całej Unii Europejskiej oraz profesjonalna całodobowa pomoc przez telefon, dostępna przez 7 dni w tygodniu w języku polskim i rosyjskim. Wystarczy, że kierowca zadzwoni pod numer alarmowy, a jego sprawą zajmie się specjalista PZU, który dodatkowo wesprze go językowo, np. podczas rozmów z policją, służbami ratunkowymi, uczestnikami czy świadkami zdarzenia.

Produkt występuje w dwóch wariantach: Komfort oraz Super i jest dostępny przy zakupie ubezpieczenia OC lub AC w PZU.

Dajemy klientom flotowym dostęp do unikalnego know-how i rozwiązań prewencyjnych, które służą ich bezpieczeństwu.

PZU GO

Kolejne rozwiązanie, które oferujemy klientom korporacyjnym, to PZU GO. Zalety tego systemu wielokrotnie były już opisywane, a jego główne zadanie to szybka pomoc dla kierowcy i pasażerów po wypadku. PZU GO automatycznie wysyła do nas informację o zaistnieniu sytuacji niebezpiecznej, konsultant kontaktuje się z poszkodowanym lub alarmuje służby ratunkowe, jeżeli nie może nawiązać z nim połączenia. Oprócz tego kierowca ma możliwość szybkiego wezwania pomocy, używając przycisku SOS. Klienci, kierowcy i ich bezpieczeństwo są dla PZU najważniejsze. PZU GO jest tego najlepszym dowodem.

PZU GO jest dostępne jako wariant assistance PZU Pomoc w Drodze. Klient wraz z zawarciem umowy otrzymuje czujnik PZU GO oraz roczny dostęp do aplikacji mobilnej PZU GO. Koszt to 49 zł. Warto jednak wspomnieć, że jest to usługa dedykowana dla samochodów osobowych. To właśnie na tych pojazdach przeprowadziliśmy szereg crash testów, by mieć pewność, że PZU GO sprawdzi się w każdej sytuacji. Zapraszam do odwiedzenia strony: pzu.pl/pzugo.

PZU GO to już kolejne przydatne rozwiązanie, jakie zaproponowaliśmy klientom. Wśród nich są m.in. rejestratory badające zmęczenie kierowcy, urządzenia przeciwdziałające zaśnięciu, soczewki martwego pola czy gwizdki ultradźwiękowe odstraszające dzikie zwierzęta.

Konsultacja lekarska po wypadku

Trzecią nowością, którą wprowadzamy, jest bezpłatna konsultacja lekarska po zdarzeniu drogowym. To nowa usługa w Assistance. Wizyta jest organizowana przez PZU i realizowana w placówkach medycznych współpracujących z PZU. Może odbyć się w trybie stacjonarnym lub zdalnym - wszystko zależy od decyzji klienta.

Ubezpieczonemu gwarantujemy, że stan jego zdrowia po zdarzeniu - choćby drobnej kolizji - zostanie sprawdzony przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej. Jeśli będzie wymagał dalszych konsultacji, otrzyma odpowiednie skierowania. Pamiętajmy, że zdarzenia drogowe to najczęściej kolizje, pozornie drobne, ale zawsze dobrze sprawdzić, dlaczego na przykład szyja pobolewa nas kolejny dzień. Usługa świetnie współgra z PZU GO. Dostajemy informację, że naszemu klientowi coś się przydarzyło, sprawdziliśmy, że nie potrzebuje karetki, ale mimo wszystko proponujemy mu prywatną wizytę u lekarza, by mieć pewność, że nic nie zagraża jego zdrowiu.

Jakość i nowoczesność - to dajemy

Nasza oferta daje klientom wiele korzyści. Po pierwsze, to opieka solidnego, stabilnego ubezpieczyciela. Po drugie, dajemy klientom flotowym dostęp do unikalnego know-how i rozwiązań prewencyjnych - PZU GO to jedyne tego typu rozwiązaniem na świecie. Po trzecie, zapewniamy rzetelną, szybką i sprawną likwidację szkód. A więc jakość w połączeniu z ciekawymi rozwiązaniami - warto się tym zainteresować.

Konrad Owsiński

Dyrektor ds. underwritingu ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU


Partnerem cyklu jest PZU.

 

Zobacz firmy: PZU

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2020-10-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.