Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-09-09 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-09-10  

|<<

   

 >>|

2020-09-09  

<<<

>>>

 >>|

2020-09-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-09-09

Dz.U. nr: 5069

Jak zaplanować motywowanie sieci sprzedaży

(Unilink)

Słowo motywacja w sprzedaży ubezpieczeń jest bardzo ważne. Jego znaczenie jest zależne od tego, kto i kogo chce motywować. Zanim omówimy różne rodzaje motywacji, warto wspomnieć, że motywacja zewnętrzna jest bardzo ważna, ponieważ ludzi, którzy są zmotywowani sami z siebie i mają wysoki poziom motywacji wewnętrznej, jest niewielu. Myślę, że ich udział w grupie osób sprzedających ubezpieczenia oscyluje pomiędzy 5 a 7%. W związku z tym można powiedzieć, że większość nie do końca radzi sobie z motywacją i dlatego zarządzający sieciami sprzedaży potrzebują mądrych rozwiązań.

- Adam Kubicki, trener i konsultant branży ubezpieczeniowej

 

Spróbujmy, patrząc na branżę ubezpieczeniową, rozróżnić różne typy...

Całość liczy znaków: 4780


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.