Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-04-09 >>>

 

Aegon dla klientów i agentów

 

Nawigacja

2020-04-10  

|<<

   

 >>|

2020-04-09  

<<<

>>>

 >>|

2020-04-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-04-09

Dz.U. nr: 4964

Dobry zespół działa w każdych warunkach

(Aegon)

Pandemia koronawirusa okazała się dla całej branży finansowej dobrym sprawdzianem w zakresie aktualności tzw. planów ciągłości działania i rzeczywistego poziomu digitalizacji naszych procesów. W Aegon naszym priorytetem stało się zapewnienie ciągłości obsługi klientów przy jednoczesnym stworzeniu bezpiecznych warunków pracy dla naszych pracowników i doradców. Sprawnie zareagowaliśmy, dostosowując nasze procesy do nowych okoliczności w ciągu kilku dni. Udostępniliśmy konieczne narzędzia do pracy zdalnej, dzięki czemu 98% naszych pracowników pracuje z domu. Wychodzimy również naprzeciw naszym klientom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji, oferując im indywidualne rozwiązania pozwalające utrzymać w mocy zawarte umowy.

- Jan Zimowicz, członek zarządu, Aegon

 

Zgodnie z misją Aegon chcemy pomagać klientom zabezpieczać ich potrzeby finansowe przez całe życie. Właśnie takie sytuacje, jak obecna, są dla nas ważnym sprawdzianem. Jesteśmy więc do dyspozycji naszych klientów i - mimo że zdalnie - ciągle gotowi reagować na ich potrzeby i pomagać.

Jesteśmy dla naszych klientów

Mając świadomość, że niektórzy z naszych klientów zostali finansowo dotknięci skutkami stanu epidemii, przygotowaliśmy rozwiązania, które pozwolą im zachować ciągłość zawartych umów ubezpieczenia. Na wniosek klienta możemy zawiesić pobieranie składek nawet do 120 dni.

Wszystkie sprawy związane z obsługą polis nasi klienci mogą obecnie załatwić zdalnie. Korzystając z różnych kanałów kontaktu, informujemy obecnych i potencjalnych klientów, że nie muszą w obecnej sytuacji odwiedzać naszych oddziałów, aby uzyskać informacje o swoich umowach, zawrzeć nowe ubezpieczenie, czy dokonać zmian na swojej polisie. Zrobiliśmy wszystko, żeby większość spraw mogli załatwić bez wychodzenia z domu. Mamy jednak świadomość, że część klientów chciałaby w obecnej sytuacji porozmawiać z naszymi agentami na temat swojego ubezpieczenia, dlatego szybko wdrożyliśmy odpowiednie procedury i rozwiązania alternatywne. Dzięki nim nasi przedstawiciele i doradcy ubezpieczeniowi nadal są do dyspozycji i kontaktują się z klientami przez telefon i przez komunikatory internetowe.

Podobnie wygląda sytuacja w obszarze klientów korporacyjnych, który w ostatnim czasie skupiał się na sprzedaży i wdrożeniach Pracowniczych Planów Kapitałowych. Rozmowy z pracodawcami prowadzone są zdalnie, a dzięki temu że udostępniamy narzędzia takie jak serwis e-PPK do zdalnego podpisywania umów, a materiały szkoleniowe i informacyjne są dostępne w wersji elektronicznej, wdrożenie PPK u naszych klientów może być realizowane na odległość.

Na wniosek klienta możemy zawiesić pobieranie składek nawet do 120 dni.

Sprzedajemy i rekrutujemy

W Aegon niezmiennie uważamy, że współpracujący z nami agenci pełnią kluczową rolę w kontaktach i obsłudze naszych klientów. Ich praca jest szczególnie potrzebna przy ubezpieczeniach na życie, w których decyzje podejmowane przez klientów dotyczą wrażliwych kwestii zabezpieczenia finansowego życia i zdrowia, wymagają zbudowania zaufania i rozmowy ze specjalistą, który jest w stanie podpowiedzieć najlepsze rozwiązania.

Z tego powodu zadbaliśmy o kompleksowe wsparcie naszej sieci sprzedaży, opracowując w pełni zdalny proces sprzedaży oraz udostępniając odpowiednie narzędzia wspierające taki tryb pracy. Obecnie nasi doradcy są w stanie przeprowadzić z klientem pełny proces sprzedaży od analizy potrzeb aż po wystawienie polisy bez konieczności fizycznego spotkania. Wykorzystują w tym celu wideorozmowę, email oraz nasz nowoczesny i przyjazny system sprzedaży on-line SALSA.

Rozwiązania do pracy zdalnej, które wdrożyliśmy w Aegon, oraz specjalny program szkoleń dla naszych sił sprzedaży dotyczący tego, jak prowadzić rozmowy z klientami poprzez komunikator internetowy, umożliwiają naszym doradcom skuteczną pracę z klientami pomimo braku możliwości fizycznego kontaktu.

Współpracujący z nami agenci pełnią kluczową rolę w kontaktach i obsłudze naszych klientów.

Zauważyliśmy, że klienci, którzy siłą rzeczy spędzają obecnie więcej czasu w domu, są bardziej otwarci, aby porozmawiać z naszymi ekspertami na temat swoich finansów osobistych, zabezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych sytuacji życiowych, czy przygotowania się do emerytury. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i technologii, którą udostępniamy naszym przedstawicielom, mogą to zrobić z własnego fotela.

Paradoksalnie może to więc być bardzo dobry czas na rozważenie nowych możliwości zawodowych, jeśli ktoś jest otwarty i gotowy do pracy w trybie zdalnego kontaktu. Zainteresowanym karierą w sprzedaży produktów finansowych oferujemy stanowiska specjalistyczne i menedżerskie w obszarze biznesu dla klientów indywidualnych i firmowych.

Nasze rozmowy kwalifikacyjne odbywają się zdalnie, bez konieczności podróży do oddziału. Podobnie z wykorzystaniem narzędzi internetowych oraz e-learningu przebiega też proces wdrażania nowego współpracownika. W ten sposób rekrutujemy obecnie w Aegon na wszystkie stanowiska, a kandydaci bardzo sobie cenią tę formę kontaktu. Warto więc przejrzeć dostępne oferty na stronie pracuj.pl/praca/aegon i skontaktować się z nami, by porozmawiać o rozwoju swojej kariery, możliwych formach współpracy i zwiększania swoich dochodów.

Jan Zimowicz

Członek zarządu, Aegon


Partnerem artykułu jest Aegon.

 

Zobacz firmy: Aegon

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2020-04-09 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.