Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2020-02-05 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2020-02-06  

|<<

   

 >>|

2020-02-05  

<<<

>>>

 >>|

2020-02-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2020-02-05

Dz.U. nr: 4918

Co jest największym wsparciem lub hamulcem rozwoju zespołu sprzedaży?

Jeśli jesteś menadżerem zespołu sprzedaży ubezpieczeń, to z pewnością nie raz doświadczyłeś uczucia rozczarowania swoimi współpracownikami. Wielu początkujących menadżerów ma przekonanie, że jeśli znajdą kogoś zainteresowanego współpracą, pokażą mu, co powinien robić, żeby osiągać dochody ze sprzedaży ubezpieczeń i zaplanują wspólnie jego działania, to wszystko będzie szło jak po sznurku. Rzeczywistość wygląda jednak zupełnie inaczej. Plan nie jest realizowany, trudne zadania są przekładane na kolejny dzień, a wcześniej deklarowana motywacja dość szybko znika na rzecz narzekania lub usprawiedliwiania się.

- Adam Kubicki

 

Chciałbym zaznaczyć jedną bardzo ważną rzecz: jako menadżer nie powinieneś...

Całość liczy znaków: 4722


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.