Artykuł: <<< 2019-06-18 >>> Data publikacji: 2019-06-18 Dz.U. nr: 4763 Wideoweryfikacja klientów - UKNF wydał stanowisko (UKNF, Wierzbowski Eversheds Sutherland) UKNF wskazuje, że pracownicy banku/zakładu ubezpieczeń mogą uzyskiwać dostęp do materiałów wideoweryfikacyjnych na podstawie wideorozmowy, podczas której wskazana jest dokładna obserwacja zachowania klienta oraz weryfikacja oryginałów przedstawionych dokumentów, upewniając się, że żaden z nich nie został sfałszowany. Weryfikacja powinna obejmować również porównanie wizerunku rozmówcy z fotografią zamieszczoną w dokumencie tożsamości oraz sprawdzenie klienta w wiarygodnych bazach danych.
- Paweł Stykowski, Piotr Nowacki, Wierzbowski Eversheds Sutherland W dniu 5 czerwca 2019 r. Urząd Komisji Nadzoru Finansowego wydał... Całość liczy znaków: 3463 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |