+ Po ubezpieczeniach na życie i mieszkaniowych formularz online też w komunikacji
+ Przy zdarzeniach komunikacyjnych klient oczekuje szybkiej reakcji
Po ubezpieczeniach na życie i ubezpieczeniach mieszkaniowych, Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Dane wprowadzone przez klienta automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę SMS-a z numerem szkody, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia. Poprzez stronę www szkodę z ubezpieczenia OC i AC mogą zgłosić zarówno klienci Generali, jak i Proamy. Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali, komentuje:
Ponad 6 tys. klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika Generali. |
|
|
"To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunikacyjne są drugą - po ubezpieczeniach grupowych - najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że klient oczekuje szybkiej reakcji. Dzięki wdrożeniu formularza online klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut".
Jakub Jacewicz podkreśla, że klienci doceniają online'owe zgłaszanie roszczeń - już ponad 6 tys. klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika Generali. Ubezpieczyciel spodziewa się, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zainteresowanie będzie jeszcze większe. "Naszą ambicją jest, aby 100% zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama było rejestrowanych tą drogą" - dodaje Jakub Jacewicz. (ANT)
Za:
Generali
Zobacz firmy: Generali, Proama
Artykuł: <<< 2018-10-18 >>>