Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-10-18 >>>

 

Rynek

 

Nawigacja

2018-10-19  

|<<

   

 >>|

2018-10-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-10-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-10-18

Dz.U. nr: 4600

Zgłoszenia online z ubezpieczeń komunikacyjnych w Generali i w Proamie

(Generali, Proama)

+ Po ubezpieczeniach na życie i mieszkaniowych formularz online też w komunikacji

+ Przy zdarzeniach komunikacyjnych klient oczekuje szybkiej reakcji

 

Po ubezpieczeniach na życie i ubezpieczeniach mieszkaniowych, Generali wprowadziło formularz online do zgłaszania szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych. Dane wprowadzone przez klienta automatycznie rejestrują się w systemie do obsługi szkód. W momencie otrzymania zgłoszenia Generali automatycznie wysyła osobie zgłaszającej szkodę SMS-a z numerem szkody, który następnie pozwala śledzić status zgłoszenia. Poprzez stronę www szkodę z ubezpieczenia OC i AC mogą zgłosić zarówno klienci Generali, jak i Proamy. Jakub Jacewicz, członek zarządu Generali, komentuje:

Ponad 6 tys. klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika Generali.

"To bardzo ważny dla nas etap, gdyż szkody komunikacyjne są drugą - po ubezpieczeniach grupowych - najliczniejszą grupą szkód. Specyfika tych wydarzeń sprawia, że klient oczekuje szybkiej reakcji. Dzięki wdrożeniu formularza online klient sam zarejestruje swoją szkodę o dowolnej porze. Może to zrobić również poprzez swojego smartfona z miejsca zdarzenia. Zajmuje mu to dosłownie kilka minut".

Jakub Jacewicz podkreśla, że klienci doceniają online'owe zgłaszanie roszczeń - już ponad 6 tys. klientów miesięcznie zgłasza roszczenia z ubezpieczeń grupowych na życie bez udziału pracownika Generali. Ubezpieczyciel spodziewa się, że w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych zainteresowanie będzie jeszcze większe. "Naszą ambicją jest, aby 100% zgłoszeń szkód komunikacyjnych marek Generali i Proama było rejestrowanych tą drogą" - dodaje Jakub Jacewicz. (ANT)

Za:

Generali

 

Zobacz firmy: Generali, Proama

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-10-18 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.