Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-03-30 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2017-03-31  

|<<

   

 >>|

2017-03-30  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-03-29  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-03-30

Dz.U. nr: 4211

Ubezpieczyciel ma być pewien

(albo niech idzie kozy pasać)

(Biedronka, Tesco)

Trywialnym jest stwierdzenie, że biznes ubezpieczeniowy oparty jest na zaufaniu. Zaufaniu klienta, że ubezpieczyciel go nie oszuka. Ale też zaufaniu, że ubezpieczyciel wie, co robi. Ubezpieczyciel potrafi wyliczyć odpowiednią dla klienta składkę oraz podać odpowiednie dla klienta odszkodowanie. Elementarne.

Każdy ubezpieczeniowiec, który mówi, że nie potrafi wyliczyć składki lub zaproponować adekwatnego odszkodowania w sposób wręcz rażący podważa zaufanie do branży. Bo podstawową rolą i powinnością ubezpieczyciela jest znać ubezpieczane ryzyko. - Marcin Z. Broda

 

Kiedy ubezpieczyciel przyznaje, że czegoś nie wie, czegoś nie potrafi, z...

Całość liczy znaków: 3488


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.