Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-02-16 >>>

 

Felietonik Anny Sitarek

 

Nawigacja

2017-02-17  

|<<

   

 >>|

2017-02-16  

<<<

>>>

 >>|

2017-02-15  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-02-16

Dz.U. nr: 4181

Życiówki nie potrzebują klientów

(Aegon, Allianz, Aviva, Axa, BZ WBK-Aviva, Compensa, Ergo Hestia, Europa, Inter, Macif, MetLife, Nationale-Nederlanden, PKO Ubezpieczenia, PZU, Pramerica, Prevoir Vie, Prudential, SKOK, Signal Iduna, Uniqa, Vienna Life, Warta)

Ubezpieczyciele życiowi nie są gotowi na kontakt ze strony klienta. Podczas testu formularzy kontaktowych ze stron internetowych okazało się, że niektórzy w ogóle na wysłane zapytania nie odpowiedzieli, a na odpowiedź od innych musieliśmy czekać aż tydzień. Takich standardów żaden klient nie jest w stanie zaakceptować. - Anna Sitarek

 

Sprawdziliśmy formularze kontaktowe ze stron internetowych 22...

Całość liczy znaków: 3823


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.