Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-09-28 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-09-29  

|<<

   

 >>|

2016-09-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-09-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-09-28

Dz.U. nr: 4085

Multikanałowość, stawki, przewidywalność a wizerunek

(Generali, KNF, Link4, PIU, Unilink)

Jedna prosta rozmowa z dobrym agentem ubezpieczeniowym daje czasem wiele więcej niż długie konwersacje z zarządami ubezpieczycieli. O analizach i prezentacjach tzw. konsultantów nie wspominając. Polska Izba Ubezpieczeń może sobie dożywotnio i namiętnie debatować, walczyć o zamówienie badań oraz podejmować działania. Nie wiem, czy działania jej będą słuszne, ale na pewno będą kosztowne. Do tego będą to działania z góry skazane na porażkę. Bo równocześnie zacni członkowie Izby w swoich codziennych poczynaniach - jakby określił to zwykły Kowalski - "rozpierdzielają równo" wizerunek ubezpieczeń.

I powiedział mi to w krótkiej rozmowie zwykły, choć - jak mi się wydaje - dobry, agent ubezpieczeniowy. Agent lubi, jak sam przyznał "nietypowo trochę", Generali. Dobrze mu się z nimi współpracuje. Choć oczywiście sprzedaje i wielu innych. Pracuje głównie samodzielnie z wykorzystaniem kilku owieczek. Do sprzedaży Link4 korzysta z Unilinka. Nie wierzy zresztą, by agregatorzy mogli sprzedawać coś więcej niż najtańszą komunikację. Taki polski standard. - Marcin Z. Broda

 

Ubezpieczenia to bezpieczeństwo, zaufanie, stabilność, przewidywalność. Tak...

Całość liczy znaków: 5777


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.