Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-01-27 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-01-28  

|<<

   

 >>|

2016-01-27  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-01-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-01-27

Dz.U. nr: 3915

Wszyscy chcą klienta premium

(Allianz, Aviva, Axa, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, HDI, Liberty, Link4, MTU, MetLife, PZU, Proama, Rolex, TUZ, Uniqa, VIG, Warta, YouCanDrive)

Co dla wszystkich ubezpieczeniowych marketingowców jest na pewno oczywiste, walka o klienta premium rozegra się nie na poziomie produktu, ale dystrybucji i wizerunku. Przysłowiowa Biedronka nie jest otoczeniem, gdzie może znaleźć się i realnie sprzedać produkt premium. W takim ubezpieczeniowym dyskoncie, a jest ich w Polsce pełno pod różnymi markami typu "Ubezpieczenia FIUBzdziu", można ulokować sobie co najwyżej "premium dla ubogich". - Marcin Z. Broda

 

Po traumie i zawale z tanim OC komunikacyjnym wszyscy na rynku majątkowym...

Całość liczy znaków: 5651


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.