Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-12-22 >>>

 

Marketing i PR

 

Nawigacja

2014-12-23  

|<<

   

 >>|

2014-12-22  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-12-19  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-12-22

Dz.U. nr: 3643

Złe dobrego początki

(Brandscope)

Śmietniki dziennikarzy finansowych i gospodarczych, którzy często zajmują się ubezpieczeniami, pełne są dobrych i wartościowych notatek "żywcem pogrzebanych" zaraz po przeczytaniu tytułu. Tytuł po prostu nie dał szansy zaistnienia - wartościowym często treściom. - Daniel Trzaskoś, Brandscope

 

W komunikacji produktów ubezpieczeniowych dominują mało pociągające lub wręcz...

Całość liczy znaków: 3327


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.