Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2014-09-22 >>>

 

Felietonik - Wizerunek ubezpieczony

 

Nawigacja

2014-09-23  

|<<

   

 >>|

2014-09-22  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2014-09-19  

|<<

     

 

Data publikacji: 2014-09-22

Dz.U. nr: 3580

Szukając idealnego piarowca

(Brandscope, Facebook, Twitter)

Komunikacja z mediami to zwykłe rzemiosło. O efektywności nie decyduje tupet, bliskość relacji z prezesem, wieloletnie znajomości i tajemnicze "przełożenie" na te czy inne tytuły prasowe. Nawet atut doświadczenia, będący do niedawna aksjomatem, poddany zostaje surowej weryfikacji w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości mediów i rosnącego znaczenia cyfrowych kanałów komunikacji. Jakich postaw poszukiwać u idealnego piarowca? - Wojciech Wężyk, partner zarządzający w Brandscope

 

"Piar" to słowo, które obrosło w Polsce wieloma wykluczającymi się...

Całość liczy znaków: 3883


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.