Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2001-09-03 >>>

 

Polska (ubezpieczenia)

 

Nawigacja

2001-09-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

 

Data publikacji: 2001-09-03

Wątpliwości wokół przetargu na promocję prywatyzacji PZU

Przetarg na reklamę prywatyzacji PZU wygrała agencja McCann-Erickson. Tydzień temu dom mediowy tej agencji - Universal McCann - wspólnie z Pan Media Western, założył firmę Magna Global, która będzie negocjować rabaty na reklamę w mediach. Doradcą w przetargu był Rafał Wiśniewski, szef domu mediowego Pan Media Western, kapitałowo związanego z agencją.

Wisniewski przekonuje, że wgląd w strategie konkurentów nie dawał mu przewagi na rynku. Adam Taukert, rzecznik PZU powiedział, że procedura przetargu została uzgodniona na szczeblu konsorcjum prywatyzacyjnego, któremu przewodzi ABN Amro.

Fachowcy oceniają, że PZU chce przeznaczyć na reklamę kolejnego etapu prywatyzacji 20-40 mln zł.

Gazeta Wyborcza, nr 205, str. 26, Vadim Makarenko, MAZ, Wybór do spółki

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2001-09-03 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.