Przetarg na reklamę prywatyzacji PZU wygrała agencja McCann-Erickson. Tydzień temu dom mediowy tej agencji - Universal McCann - wspólnie z Pan Media Western, założył firmę Magna Global, która będzie negocjować rabaty na reklamę w mediach. Doradcą w przetargu był Rafał Wiśniewski, szef domu mediowego Pan Media Western, kapitałowo związanego z agencją.
Wisniewski przekonuje, że wgląd w strategie konkurentów nie dawał mu przewagi na rynku. Adam Taukert, rzecznik PZU powiedział, że procedura przetargu została uzgodniona na szczeblu konsorcjum prywatyzacyjnego, któremu przewodzi ABN Amro.
Fachowcy oceniają, że PZU chce przeznaczyć na reklamę kolejnego etapu prywatyzacji 20-40 mln zł.
Gazeta Wyborcza, nr 205, str. 26, Vadim Makarenko, MAZ, Wybór do spółki
Artykuł: <<< 2001-09-03 >>>